Sponsorkliks

We zijn als school aangemeld bij SponsorKliks. Met SponsorKliks kunt u nu zelf een financiële bijdrage doneren aan onze school, zonder dat het u een cent extra kost! Deze inkomsten gebruiken wij voor het aanschaffen van extra (buiten)speelmateriaal en aanpassingen aan ons schoolplein.

In het kort

Koopt u wel eens online? Vergeet dan volgende keer niet om eerst www.sponsorkliks.com te bezoeken en cbs Oranje Nassau te selecteren als sponsordoel. Via de knop van SponsorKliks komt u uit bij ruim 300 winkels waar u precies hetzelfde betaalt, maar gaat er een commissie naar onze school. U sponsort dus gratis!

Zo werkt het

Wilt u onze school ook GRATIS sponsoren? Zorg er dan voor dat u voortaan uw online aankopen doet via de SponsorKlikspagina. Voor u een kleine moeite, maar voor de Oranje Nassau directe inkomsten. Het is heel simpel:

1. Ga voor een nieuwe online aankoop naar www.sponsorkliks.com of naar de app van Sponsorkliks
  2. Selecteer de Oranje Nassau school als sponsordoel!
  3. Kies vervolgens de webwinkel waar u uw aankoop wilt doen en u komt op hun site. Dat is alles! U kunt nu verder gaan met uw online aankoop. De webwinkel weet nu dat u via sponsorkliks (met als spaardoel onze school) op hun site bent gekomen.

SponsorKliks vraagt een ieder die CBS Oranje Nassau financieel wil helpen onze nieuwe browser-extensie te installeren (wanneer je Google Chrome gebruikt). Zodoende wordt het toch weer een stuk moeilijker om SponsorKliks te vergeten bij je volgende online aankoop. De browser-extensie zorgt er namelijk voor dat bij de meeste winkels de SponsorKlikslink van CBS Oranje Nassau automatisch wordt meegegeven wanneer je zo'n webwinkel bezoekt. Je hoeft dus niet eerst naar de SponsorKlikspagina van CBS Oranje Nassau te gaan.

Meer informatie

Reserveer een restaurant of bestel online een pizza via o.a. Thuisbezorgd en wij als school ontvangen hier geld voor. Of bestel via sponsorkliks bij webwinkels zoals Bol.com, Coolblue, Zalando, Albert Heijn en About You en onze school ontvangt van hen een gratis donatie! Een percentage van het aankoopbedrag gaat dan namelijk naar de Oranjenassauschool. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.nl wordt gedaan. 75% van deze commissie wordt gestort op de rekening van onze school. Of u nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of u gaat via SponsorKliks.nl naar de site van Bol.com, u betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol.com ons een commissie uit en profiteert onze school hiervan.