MR

Onze school heeft een medezeggenschapraad (MR)

De MR bestaat uit een (gekozen) vertegenwoordiging van 3 ouders en 3 teamleden zij praten mee over het beleid op school, zoals bijvoorbeeld de schooltijden, de schoolgids en het schoolplan.

De schoolleiding doet voorstellen voor het wijzigen van het beleid en de MR praat dan mee over deze voorstellen.
Naast het meepraten over voorstellen van de schoolleiding, kan de MR ook zelf voorstellen doen.
De MR geeft advies maar heeft op bepaalde zaken ook het recht op instemming.

Onze MR bestaat op dit moment uit de volgende vertegenwoordiging:

Namens het team

• Nanda Hokken
  • Lisa Bosboom
  • Suzanne Zijderveld

Namens de ouders

• Matthijs van Dongen (voorzitter)
  • Jeanet Langenhorst
  • Sander Moret

Als MR, en zeker als oudervertegenwoordiging staan we open voor ideeën van alle ouders voor verbeteringen op onze school! Heeft u ideeën, opmerkingen of vragen neem dan contact met ons op. Dat kan via het volgende mail adres: mr@oranjenassauschool.nl.

Vergaderingen

De MR vergadert ongeveer 6 keer per schooljaar. Hieronder de data van de volgende vergaderingen:

• 16 Januari 2024
  • 5 Maart 2024
  • 23 April 2024
  • 2 Juli 2024

Van iedere vergadering wordt er een notulen gemaakt, een kopie van die notulen vindt u hieronder.

Notulen 2023 - 2024

Eerdere notulen