Schoolsport

Gezonde school Bewegen & Sport!

Als Gezonde School Bewegen & Sport bieden wij kinderen vanaf groep 3 ieder schooljaar de kans om aan verschillende schoolsporten mee te doen. Voor sommige toernooien kunnen kinderen zich aanmelden bij onze sportcommissie. Die deelt de kinderen in teams in. Ouders kunnen meehelpen door een team te begeleiden en door onze teams aan te moedigen. Voor andere toernooien schrijven kinderen zich individueel in bij DordtSport. Meer informatie: schoolsport@oranjenassauschool.nl.

Schoolsporttoernooien 2024-2025

U ontvangt via Parro een bericht met de allerlaatste informatie en de link om voor deze sporten in te schrijven. Via deze link kunt u het schema van alle sporten vinden. Wij verwachten alle schoolsporten aan te kunnen bieden!

Sportcommissie

Een aantal ouders vanuit de ouderraad vormen de sportcommissie, waaronder ... en Nicolien Conijn. Samen met teamleden van de school regelen zij de inschrijvingen, informatie over de toernooien, de sporttenues en meer. Voor vragen kunt u hen bereiken op schoolsport@oranjenassauschool.nl

Sport voor groep 1 en 2

Speciaal voor kinderen uit groep 1 en 2 wordt tijdens reguliere schoolsportevenementen voor groep 3 t/m 8 de activiteit Schoolsportkriebels aangeboden. Zo maken kids niet alleen kennis met verschillende sporten, maar ook met verschillende clubs, sportlocaties én Schoolsport. Plezier en veelzijdig bewegen staan voorop en deelname voor kleuters is gratis!